3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Tutaj przedstawiamy nasze 309-tki

Moderatorzy: zmac, BzyQ

mazmudz
lwiątko
lwiątko
Posty: 67
Rejestracja: 23 mar 2011, o 11:46
Model 309: XR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Kraków

3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: mazmudz » 28 kwie 2013, o 08:45

Przedstawiam XR 1.4 rocznik '90. Otrzymałem go za darmo w 2010 roku, gdy poszukiwałem samochodu do dojazdów do pracy. Od nieznajomego...
Auto przyjechało z Dolnośląskiego przez Łódzkie (tam przeszło remont hamulców i przegląd),aż trafiło do Krakowa. Kilka danych z VINu:

Charakterystyki pojazdu
Model 309
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 05324 81 2 0636
Data Początku Gwarancji 01.01.1990
Numer seryjny silnika 10 FS4W 1006449
Numer seryjny skrzyni biegów 20 CA88 0030491

Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT
LINIA PRODUKTU 309
TYP NADWOZIA HATCHBACK ENTERPRISE 3DRZW
SILNIK WTRYSK TU3M
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY

Charakterystyka pojazdu
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY

Zasilanie silnika
SILNIK WTRYSK TU3M
PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA

Skrzynia biegów, Napęd
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
ABS BEZ SYST ZAPOB POŚLIZ KÓŁ PRZY HAM

Nadwozie, Wyposażenie
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY DŁUGI ZASIĘG
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN STER WEWN RĘCZ
DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY

Wyposażenie wnętrza
PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PODNOŚ SZYBY PRZED STER ELEKTRYCZ

Elektryka
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY DŁUGI ZASIĘG

Samochód posiada wszystko co opisano za wyjątkiem reflektorów dalekosiężnych. Obstawiam, że zderzak wymieniono po wypadku który auto miało onegdaj (cały lewy bok był klepany/malowany)
Poza tym na wyposażeniu jest hak i nic więcej.
Zdjęcia wykonane przez poprzedniego właściciela w momencie składania mi oferty w 2010:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Stan obecny i co w ostatnich 3 latach zrobiłem a co przede mną opiszę w kolejnych postach.

Pozdrawiam, A.
http://forum.peugeot309.pl/viewtopic.php?f=21&t=5427
Kupię granatowe elementy wyposażenia wnętrza. Rozważę każdą propozycję.

Awatar użytkownika
Transportowiec
lwiątko
lwiątko
Posty: 7
Rejestracja: 4 lip 2012, o 19:49
Model 309: SX
Silnik: 1,1

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: Transportowiec » 28 kwie 2013, o 09:45

Ładna 3 drzwiówka. Coś mają w sobie te wersje nadwoziowe czyniąc je piękniejszymi od 5d. Pozdrawiam i gratuluję wozu.

Awatar użytkownika
waldas309zfci
Lew
Lew
Posty: 168
Rejestracja: 17 kwie 2013, o 11:13
Model 309: graffic
Silnik: 1.1

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: waldas309zfci » 28 kwie 2013, o 11:26

ładna :309:

mazmudz
lwiątko
lwiątko
Posty: 67
Rejestracja: 23 mar 2011, o 11:46
Model 309: XR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: mazmudz » 2 maja 2013, o 11:30

Zdjęcia z zeszłej Niedzieli

Obrazek

Obrazek

Trochę informacji, co do tego czasu
Pomimo tego, że jak twierdzicie nieźle się prezentowała, XR-ka nie nadawała się do jazdy:
- brak przeglądu
- brak hamulców tylnych
- złamany fotel kierowcy
- dziurawy wydech (głośny)
- oberwane lusterka
- tylko 1 sprawna wkładka zamków

Oprócz tego z obserwacji wynikło, że cały lewy bok był malowany (źle spasowane elementy i inny odcień lakieru; ponadto brak paska-naklejki wzdłuż karoserii)

Na przystanku po drodze do Krakowa, auto przeszło doraźny remont hamulców i zaspawany został wydech. Dostało przegląd.
Przy okazji rozebrałem wnętrze, wywaliłem pokrowce, wyprałem tapicerki, zacerowane zostały większe dziury, a fotel kierowcy (stelaż) został zespawany.
Dzięki temu dało się tym bezproblemowo dojechać do Krakowa.

W zimie 2011/12, po około roku sprawnego poruszania się, jakiś dziadek w Seicento wymusił pierwszeństwo na skrzyżowaniu/ Zniszczenia:
- oberwany zderzak
- zniszczona atrapa
- pognieciony błotnik prawy
- wgięta maska
- zbity reflektor i kierunkowskaz

Werdykt: szkoda całkowita. Auto udało się naprawić z ubezpieczenia (za odszkodowanie doszła druga sprawna wkładka zamka i dodatkowe lakierowanie w miejscach gdzie pojawiała się rdza), odzyskało dowód rejestracyjny i wróciło na drogi.
Niestety na miejsce prawidłowej wpadła atrapa Phase 1 oraz zamiennik błotnika, kierunkowskazu i reflektora. Oczywiście spasowanie tego wszystkiego równe kiepskie...

Osobno zrobiłem:

- wymieniłem filtr powietrza na taki jak trzeba (odkryłem, że ktoś upakował tam na siłę filtr od nie wiadomo czego)
- wymieniłem antenę na dachu (przy byle deszczu miałem darmowy prysznic w środku)
- zamontowałem brakującą dysze spryskiwacza na klapie tylnej
- wymieniłem lusterka zewnętrzne (na zamienniki; niedokładnie spasowane ale przynajmniej nie oberwane jak poprzednie)
- wymieniłem pompkę paliwa w zbiorniku (pierwsza diagnoza jak auto mi umarło dnia pewnego)
- wymieniłem moduł zapłonowy (druga - trafna diagnoza)
- wymieniłem termostat (stary z jakiegoś - teraz już wiem z jakiego - powodu był specjalne uszkodzony, żeby był zawsze otwarty; teraz i tak auto jeździ bez termostatu)
- wymieniona została prawa półoś napędowa (zużycie przegubu i łomot przy skręcaniu)
- wymieniłem szybę boczną tylną (komuś się nie podobała i rozbił)
- odbudowane zostało lewe mocowanie tylnego zderzaka (zderzak o(d)padł kiedyś na myjni);
- wymieniłem półkę tylną (w starej były wcięte ogromne otwory na głośniki)
- wymienione zostało sprzęgło kompletne (stare ślizgało już w ostatnim momencie tak, że nie dało się wyjechać pod nawet niewielkie wzniesienie)
- wymieniłem gumy stabilizatora (starych już po prostu nie było)
- wymieniłem końcówki drążków kierowniczych (lewy groził rozpięciem przegubu)
- wymieniłem termowłącznik wentylatora (stary raz działał raz nie i auto przegrzewało się pomimo braku termostatu)
- wymieniłem tylne pasy bezpieczeństwa (stare były przetarte w miejscu gdzie ktoś je notorycznie przytrzaskiwał kanapą a prawy mechanizm nie działał jak należy)

Lista jest obszerna, a to tak naprawdę początek. Opiszę później co tak naprawdę jeszcze dolega 309-tce
A.
http://forum.peugeot309.pl/viewtopic.php?f=21&t=5427
Kupię granatowe elementy wyposażenia wnętrza. Rozważę każdą propozycję.

Awatar użytkownika
BzyQ
super lew
super lew
Posty: 419
Rejestracja: 7 lis 2010, o 18:36
Model 309: Graffic
Silnik: TU1M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: BzyQ » 3 maja 2013, o 16:26

Teraz dopiero zauważyłem że jesteś z Krakowa :oops: może jakiś spocik zrobimy kiedyś :D :?:

mazmudz
lwiątko
lwiątko
Posty: 67
Rejestracja: 23 mar 2011, o 11:46
Model 309: XR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: mazmudz » 3 maja 2013, o 19:12

Czemu nie!?

Przydałby mi się też ktoś "znający się" do wspólnego dłubania (szykuje się wymiana silnika). Ja nie mam ani narzędzi, ani warunków, ani wiedzy.
http://forum.peugeot309.pl/viewtopic.php?f=21&t=5427
Kupię granatowe elementy wyposażenia wnętrza. Rozważę każdą propozycję.

Awatar użytkownika
BzyQ
super lew
super lew
Posty: 419
Rejestracja: 7 lis 2010, o 18:36
Model 309: Graffic
Silnik: TU1M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: BzyQ » 3 maja 2013, o 21:12

Ja mam teraz garaż na etapie sprzątania, ale znam człowieka który do swojego garażu przyjmie 309 z otwartymi rękami ;)

mazmudz
lwiątko
lwiątko
Posty: 67
Rejestracja: 23 mar 2011, o 11:46
Model 309: XR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: mazmudz » 19 maja 2013, o 18:20

BzyQ pisze:(...) znam człowieka który do swojego garażu przyjmie 309 z otwartymi rękami ;)

Ciekawym kto to taki (?)

Kilka słów odnośnie przegrzewania się. Auto ma typową wadę nieszczelnej uszczelki pod głowicą i w związku z tym przedostaje się olej do układu chłodzenia. Doszło do zapchania układu i przez to przegrzania (kilka razy nawet). zdemontowałem termostat i oczyściłem układ (tak - wiem, powinienm usunąć przyczynę a nie objaw), ale w ciepłe dni po długiej jeździe temperatura przekraczała 90 stopni a nie załączał się wentylator.
Sprawdziłem go na krótko - okazał się sprawny, więc cień padł na termowłącznik. Zakupiłem oryginalny termowłącznik w opakowaniu PSA:
Obrazek

Numer OE termowlącznika to 1264.44.
tempertury załączania i wyłączania:
Temperature Range [°C]92-87
Temperature Range [°C]97-92


co ciekawe kolor otoczki jest fioletowy podczas gdy poprzedni termowłącznik miał kolor czerwony:
Obrazek

Zdaje się, że kolor tego plastiku informuje o temperaturach, ale nie jestem w stanie określić ani numerów OE ani temperatur załączania i wyłączania tego starego. Nie wiem czy siedział tam fabrycznie i jakie są optymalne temperatury dla tego silnika...
Natomiast teraz po osiągnięciu temperatury 90 stopni wskazówka trzyma się te +/- 3 stopnie w pionie. Zakładam, że jest OK.

Pozdr. A.
http://forum.peugeot309.pl/viewtopic.php?f=21&t=5427
Kupię granatowe elementy wyposażenia wnętrza. Rozważę każdą propozycję.

Awatar użytkownika
BzyQ
super lew
super lew
Posty: 419
Rejestracja: 7 lis 2010, o 18:36
Model 309: Graffic
Silnik: TU1M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: BzyQ » 19 maja 2013, o 22:49

Jak jesteś zainteresowany to dam Ci numer do kumpla na pw , pytałem go już i mówi że 309 chętnie przyjmie :biggrin:

a co do włącznika
Obrazek

mazmudz
lwiątko
lwiątko
Posty: 67
Rejestracja: 23 mar 2011, o 11:46
Model 309: XR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: mazmudz » 21 maja 2013, o 19:40

Nie mogę powiększyć tego obrazka, tak jakby nie było tam linku.

Ten kolega to mechanik, czy amator peugeotów? Kontakt chętnie nabędę.
A.
http://forum.peugeot309.pl/viewtopic.php?f=21&t=5427
Kupię granatowe elementy wyposażenia wnętrza. Rozważę każdą propozycję.

Awatar użytkownika
Maku_krak
super lew
super lew
Posty: 539
Rejestracja: 6 lip 2007, o 09:14
Model 309: GTi
Silnik: XU9
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: Maku_krak » 22 maja 2013, o 08:54

BzyQ pisze:Teraz dopiero zauważyłem że jesteś z Krakowa :oops: może jakiś spocik zrobimy kiedyś :D :?:

Moze odzyje temat spotu... wydaje mi sie Bzyq, ze twoje auto widywalem w okolicy petli na salwatorze?
W kazdym razie ja na razie mam auto na klockach nad kanalem,takze zapraszam na spot pod moj blaszak na osiedle podwawelskie, zawsze jakies male reperatury(regulacje) mozemy na poczekaniu zrobic :P

Sorry za offtop,ale trzeba sie w koncu spotkac naszymi pieknymi furami, namowie kolege, to moze udaloby mu sie na doczepke przyjechac Renault fuego turbo:)
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train coming your way

Awatar użytkownika
BzyQ
super lew
super lew
Posty: 419
Rejestracja: 7 lis 2010, o 18:36
Model 309: Graffic
Silnik: TU1M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: BzyQ » 22 maja 2013, o 10:59

Ten czerwony z salwatora to paść którego kupiłem na części za taka kasę że do tej pory nie wiem jak to dojechało do mnie :blink:

mazmudz
lwiątko
lwiątko
Posty: 67
Rejestracja: 23 mar 2011, o 11:46
Model 309: XR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: mazmudz » 27 paź 2014, o 19:57

Bywam w okolicy Salwatora średnio raz w tygodniu w Niedzielę. Jakby co możemy celować w mini spot..
Jednak Peugeot jakiś tydzień temu odmówił posłuszeństwa. Zajechałem na parking, a po załatwieniu spraw nie zdołał już odpalić. Przy próbie kręcenia wszystko gasło. Hipotezy były 3: zawieszony rozrusznik, przerwane kable, zatarty silnik. Biorąc pod uwagę, że z rozrusznikiem były wcześniej problemy (powolne kręcenie - co zwalałem na słaby akumulator; dziwne brzęczące dźwięki przy uruchamianiu sinika), postanowiłem wymienić rozrusznik.
Diagnoza potwierdziła się, gdy następnego dna podjechałem z linką i auto ładnie odpaliło na "zaciąg". A więc silnik nie zatarty - ufff...
Zakupiłem nowy rozrusznik Polskiej firmy Auto Starter.

Obrazek Obrazek

Cena była rozsądna (porównywana z regenerowanym oryginałem) a podejrzewam, że z jakością nie powinno być problemu (mam zaufanie do rodzimej produkcji)
Wymieniłem go bezproblemowo (3 śruby i 1 nakrętka na klucz 13) - od góry. Wystarczyło tylko zdemontować puszkę filtra powietrza.
Tu nowy rozrusznik już na miejscu (widoczne też numery "S3005"; na rozruszniku nie ma żadnej tabliczki czy naklejki oprócz nadruku "AS" na obudowie). Po zmontowaniu samochód od razu zapalił i wciąż zapala bez problemu.

Obrazek

Pozdr. A.

-- 07 wrz 2013, 19:59 --

Mały update od ostatniego wpisu (fotorelacji na razie brak):

1. Wymieniłem pasy bezpieczeństwa z tyłu na działające jak należy - dzięki grzesiek309. Miałem trochę zabawy z wymianą klamr z ph1 na ph2, ale operacja powiodła się.
2. Wstawiłem głośniki w tylne słupki (tanie 13stki made in china - ale grają).
3. Wymieniłem komplet reflektorów - przód i tył (zakupione od mateon'a) i od razu śrubę regulacyjną - znowu dzięki grzesiek309. Po wymianie prawego przodu z chińskiego zamiennika - poprawiło się spasowanie elementów (i świecenie) ale jeszcze trochę pracy mnie czeka przy tym.
4. Warsztat wymienił cylinderki hamulcowe na nowe oraz szczęki.
5. W międzyczasie zdarzyło się tak że miałem tylko nieparzyste biegi. Wg warsztatu - zatarty wybierak. Powytaczali i powymieniali co trzeba i jest dobrze.

Generalnie auto teraz oświetla drogę przed sobą, gra muzykę, zamiast spowalniaczy ma hamulce i działające gładko wszystkie biegi, więc jeździ się przyjemnie. Natomiast wskazano mi na konieczność wymiany sztywnych i elastycznych przewodów hamulcowych. Fakt są w kiepskim stanie. Podobnie wydech. Jestem w trakcie zakupów...

Pozdr. A.

-- 26 paź 2013, 20:34 --

W ramach przygotowań do zimy auto otrzymało szczelną chłodnicę (jak zwykle zadziałał główny dostawca części grzesiek309) oraz nowy termostat Wahler (otw. 88°C). Na ten czas sprawa układu chłodzenia jest zamknięta.
Osobno rozpocząłem odbudowę układu wydechowego. Najpierw rura kolektorowa (na którą polowałem już jakiś czas - ciężkawa do zdobycia za rozsądne pieniądze jest ta z otworem na sondę lambda) wraz z zestawem montażowym (śruby ze sprężynami i uszczelnienie to oryginalny zestaw Peugeot numer 1798.55)

Obrazek Obrazek

Spawy na samej rurze nie powalają wizualnie jakością, ale jest nowa więc nie narzekam. na rurze wybity numer 70119-3E0002. Producent podobno Brytyjski.

Obrazek Obrazek Obrazek

Starą rurę udało się (ku mojemu zaskczeniu) zdemontować w miarę łatwo (godzinę wcześniej wszystkie śruby obficie nasączyłem odrdzewiaczem). Na zdjęciu widać powód wymiany: flansza od strony katalizatora całkowicie przerdzewiała i oddzieliła się od reszty.

Obrazek

Przy okazji poczyniłem obserwację, że oryginalna flansza od strony kolektora wydechowego jest bardzo gruba (nowa znacznie cieńsza i w charakterystyczny sposób wywinięta) oraz, że rura w środkowej sekcji ma spłaszczenie - wchodzące w niszę pomiędzy miską olejową a dzwonem sprzęgła (nowa tego nie ma).

Obrazek Obrazek

Przez to że brak jest spłaszczenia sama rura poprowadzona jest trochę niżej i bardziej dołem odstaje. Przez to trudniej było ją złapać obejmą od spodu. ale się udało i nowa rura już na aucie:

Obrazek Obrazek

Pozdr. A.

-- 01 lut 2014, 21:12 --

Wreszcie znalazłem chwilę czasu żeby opisać rekonstrukcję układu wydechowego. Najpierw przyczyny:
Obrazek Obrazek
Jak widać stan był już opłakany. A tu normalna dziura przez co auto było nieco głośniejsze:
Obrazek
A w tym miejscu był kiedyś katalizator:
Obrazek
Jak już opisywałem w tym wątku zakupiłem nowy katalizator Hiszpańskiej firmy AS dedykowany do tego modelu. Dodatkowo zakupiłem dedykowany tłumik końcowy firmy MTS (Włoski). Numery widoczne na zdjęciu.
Obrazek
Poniżej komplet do montażu:
Obrazek Obrazek
Po około godzinie zabawy zestaw katalizator-tłumik już na aucie:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
CDN... Pozdrawiam, A.

-- 16 cze 2014, 20:05 --

Żeby nie było że z autem się nic nie dzieje - otrzymało kompletny nowy układ hamulcowy. Przy czym kompletny oznacza tu:
- nowe przewody sztywne dla całego auta
- nowe wszystkie przewody elastyczne (Bosch i TRW)
- nowe cylinderki hamulcowe (Lucas)
- nowe szczęki (Bosch); nowe bębny (Mikoda) wraz z łozyskami (FAG)
- używane ale w świetnym stanie zaciski przód (Girling)
- nowe klocki hamulcowe (Lucas) wraz z zestawem montażowym (Quick Brake)

Dokumentacji fotograficznej brak bo robił warsztat (oprócz klocków hamulcowych z przodu, które wymieniłem sam). Ciekawa historia: W nowym bębnie Mikody nie wykonano gwintu w jednym otworze. Mechanik zorientował się jak już wszystko poskładał i miał założyć koło. Po zgłoszeniu reklamacyjnym Mikoda poszła na reke i przysłała nowy bęben zanim zwróciłem wadliwy. Przez ten moment jeździłem z kołem przykręconym na trzech śrubach bo potrzebowałem samochodu a nie było sensu wracać do starych części. Już jest wszystko jak trzeba.

Nie napisałem wcześniej - pod koniec "zimy" wyskoczyła mi przed auto sarenka. Ucierpiała i ona i auto. Do wymiany grill i listwa pod spodem. Poszły też mocowania lewej lampy. Mocowania połatałem (nie do zdobycia ot tak) i wreszcie miałem pretekst aby wymienić grill spowrotem na fazę II. Tym czasem mam grill granatowy na aucie a listwa biała leży w schowku. musze znaleźc moment aby oddać do lakierowania.

Wymieniłem też ograniczniki drzwi na nieco mniej zużyte. W planie skasowanie luzu na maglownicy, wymiana przełącznika swiateł na nowy, założenie żarówek do lampek tablicy rejestracyjnej i wypad na przegląd techniczny. Tyle na ten moment.

Pozdrawiam, A.

-- 26 paź 2014, 22:42 --

Kłopotów z układem chłodzenia ciąg dalszy: Pękł wąż małego obiegu od termostatu do nagrzewnicy. Po oględzinach okazało się, że wąż był niezbrojony a guma po latach pękała dosłownie w rękach (Po skróceniu o pękniętą część, wąż wytrzymał niecałą dobę). Postanowiłem zamówić coś solidnego i padło na sylikon i taką oto rurkę (2 części: kolanko i prosty kawałek):
Obrazek
A po założeniu wygląda to tak:
Obrazek Obrazek
Mam nadzieję, że przynajmniej z tym wężem kłopoty się skończyły..
Oprócz tego peugeot dostał nowy olej wraz z filtrem i wycieraczki.
Pozdrawiam, A.
http://forum.peugeot309.pl/viewtopic.php?f=21&t=5427
Kupię granatowe elementy wyposażenia wnętrza. Rozważę każdą propozycję.

Awatar użytkownika
Kamil93
lwiątko
lwiątko
Posty: 79
Rejestracja: 2 gru 2013, o 22:33
Model 309: Topline
Silnik: TU3M
Lokalizacja: Świnoujście/ Stargard Szczeciński

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: Kamil93 » 28 paź 2014, o 11:20

Droga sprawa z tymi wężami ? Jakby wszystkie węże na takie powymieniał odrazu by się piękniej pod maską zrobiło :-)

mazmudz
lwiątko
lwiątko
Posty: 67
Rejestracja: 23 mar 2011, o 11:46
Model 309: XR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Kraków

Re: 3 Drzwiowa XR 1.4(TU3M) '90 mazmudza

Postautor: mazmudz » 28 paź 2014, o 20:24

Za kolanko i 1m prostej rurki zapłaciłem na znanym portalu aukcyjnym w sumie 75 złotych (wliczając w to przesyłkę kurierską).

To fakt - piękniej i solidniej za razem, ale poczekam na lepsze czasy lub na kolejną awarię w innym miejscu. na razie są inne priorytety.

Pozdrawiam, A.
http://forum.peugeot309.pl/viewtopic.php?f=21&t=5427
Kupię granatowe elementy wyposażenia wnętrza. Rozważę każdą propozycję.